Det va den freda´n

Passade på i min seghet,att sätta
mej i solen en stund på em.
 
Hundarna trivdes som bara den,
och så fick vi besök av "Kotte".
 
Cindy kan ju som vanligt INTE gå ut utan att springa som en galning efter sin 
älskade boll.
 
 
Hade man haft hälften av den energin så hade det
räckt mer än väl.
 
Kelly däremot kör den slappa stilen!
 
Kotte fick både bröd och vatten,han blev så himla glad!
 
Han åt med god aptit och tuggade frenetiskt.
Tyckte inte alls att jag störde med kameran i högsta hugg.
 
Själv tog jag en kaffe i solskenet och njöt som fan!
 
"Lilleman" tittade oxå upp,så jag bjöd på ytterfilé
och vitlökskroketter med cola i flaska på balkongen!
 
Nu ska jag bara göra ren ugnen,iaf ugnsluckan och
sen är det dax att se på hockey!
 
Fredagskram für alle!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0