Besvikelsen visste inga gränser

Helvete vad jag blev lessen i båda
ögona igårkväll.
 
Jag som sett fram emot att äta den
där hemgjorda mjukglassen,och som
dessförinnan letat halvt ihjäl mej och 
slitit håret i döstora testar bara för att
hitta alla delar till den jävla glassmaskinen.
 
Stå där och veva runt din sega maskin sa jag och blev bara
mer och mer irro ju längre klockan tickade på.
Såg ju fan inte ut att va i närheten av MJUKglass!
 
Sjukt bedrövad men way to snål för att slänga eländet,slevade jag iaf upp
sörjan och gjorde det bästa jag kunde med hallon och choklad för att dölja
delar av det jag sett fram SÅ emot!
 
Förbannat överskattad "mjukglassmix" enligt mej.
Att den sen gav en äcklig fadd eftersmak gjorde
ju knappast saken bättre!
 
Mitt betyg: ½ vaniljfrö av 100 möjliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0