Tisdag mittilivet

Jag vet inte vad som är värst,men
det faktum att åren bara rasar iväg
som om det vore nån jävla racerbana
man befann sej på,känns inte helt rätt.
 
Alldeles nyss (nästan iaf) stod jag där
med en liten bäbis på armen och hade
axelvaddar i tröjan,nu sitter jag här i
luvtröja UTAN axelvaddar och väntar
på att få bli mormor!
 
Vem i helvete sprang iväg med dom 25 
åren och vart fan tog dom vägen?
 
Känns som om jag måste kontakta
"Det okända" ganska omgående.
 
Kan man inte spola tillbaka en gnutta,
helst utan axelvaddar men ändå.
 
Ja,ja-när jag tänker efter,så tror jag ju
knappast att hon Caroline i "det okända"
skulle komma hem hit,det räcker kanske
med att mediumet Bikram Tore (kul namn btw)
uppenbarar sej här för att jag ska få 80-tals
flashbacks så det räcker och blir över.
 
Jag får helt enkelt gilla läget och ta den
här 2013´s tisdag i mars till nya höjder.
 
En dejt med "Vattenflickan",som inte längre
heller har permanentat hår eller vaddar som
sticker upp mot örona kan nog få mej att va
nöjd med det som är,d.v.s en dag mittilivet
precis där jag nu hör hemma!
 
Kram & Puss!
 
Vid närmare eftertanke vill jag
inte ens tbk till 90-talet,fast lite
tjockare hår (som på bilden) hade
ju inte gjort ont iof!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0