This back will kill me

Vet ni hur bra det hjälper med
Ibumetin mot en helpajj rygg?
 
Om inte,så kan jag tala om att
det är som att få Placebo men
att glömma ta tabletterna.
 
M.a.o funkar det jättebra,NOT!
 
En gång i tiden hade jag riktiga
superpiller,då kunde jag åtminstone
funka normalt nåra timmar per dygn,
men sen togs den lilla glädjen ifrån
mej och nu går det bara utför.
 
Att hänga två tröjor på tork tar väl
ungefär ½ timme,och att leka akrobat
i sängkammar´n,det kan vi ju fetglömma.
 
Största frågetecknet nu,på tal om
sängkammar´n och såna aktiviteter
är hur fan jag ska klara av en gyn-
liggning på torsdag!!!
 
Att försöka krumbukta sej i den ställning
dom ber om där ter sej synnerligen omöjligt
just nu.
 
Näevars,dom får fan ta provet från andra
hålet istället,d.v.s oralt!
 
Lite jävla nytänkande och innovation
kan väl inte va FÖR mycket begärt,eller?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0