"Stora","Mellan","Lilleman" & nåra "päron" (samt persikor som bonus)

Tjena!
 
Här håller jag på och förbereder
inför kvällens "päronkorg"!
 
När klockan drar sej mot sex,och
då menar jag inte lördagshånglet
utan sex som i 18.00,då måste jag
va klar med käket och dukningen.
  
Efter att "Stora" & jag flanerat runt i affärer ett par timmar,satt det
jävligt fint med lite kaffe och frisk luft.
 
På hemväg hade jag en följebil som innehöll
"Mellan",och väl hemma igen bjöd jag det lilla
flickebarnet på lite käk och en mugg varm choklad.
 
"Lilleman" som hade ett för dagen ickefungerande
bankkort,ringde förstås mamsen så hon va snäll och
lånade ut lite lördagskosing.
Antar (läs:vet),att det stundar party ikväll. =)
 
Och nu när "Mellan" dragit hem till sej igen,
förbereder jag som sagt kvällens sittning för
fulla tallrikar och en hel del kladd här in the
restricted area,d.v.s köket!
 
Lite smått & en del VÄLDIGT gott står på menyn ikväll.
Friterad gösfilé är inte kattskit minsann,nej föffan,det
är ju fisk för tusan!
 
Enkelt men jävligt underskattat,persikohalvor med hackad Toblerone.
After Eightchoklad är helt BANNLYST här,fyfan för mintsmak.(kräks i hela soppåsen)
 
Nu har jag tyvärr inte tid med er
på ett bra tag.
Och ni som prompt tänker sitta som
klistrade i soffan och glo på Mello (2:a chansen eller nåt),
tänk inte på mej,jag kunde inte bry mej mindre lixom! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0