Satan sa skatan,så kallt det är

Visserligen har solen skinit på mej
idag,och har man bara varit inomhus
så ska man väl inte klaga,men satan
i helskotta så jävla kallt det va ute
i snålblåsten förut.
 
Bestämde iaf att det va läge för en
liten utflykt och tog så med Prinsen
på en tur till annan stad.
 
Där hittade jag en del smått & gott,
men när vi skulle avnjuta varsin god
mugg Gevalia,så nog fan va det mörkt
och stängt på det fiket.
 
Jaha sa jag,då sparar vi dom slantarna!
Så vi åkte hem och laddade bryggar´n
på direkten,fick knappt av mej skorna,
så mycket skrek det i kaffetarmen.
 
Resten av den här söndagen har jag
ägnat mig åt att skriva små texter för kommande
gasgravering,väntar ju som sagt på den där
beställningen med diamantslipstift.
 
Tidigast i slutet på nästa vecka ska dom
restnoterade små raringarna komma in
igen,det fick jag till svar efter att JAG
mejlat och frågat vafan dom sysslar med.
 
Egentligen skulle jag vilja skita i det företaget,
extremt jävla dåligt av dom att inte ens kunna
meddela hur fan det ligger till.
 
Men,som den så ibland tålmodiga person
jag är,så väntar jag väl lite halvsnällt ett
par dagar till......sen mejlar jag chefen och
säjer ett sanningens ord!
 
Är dom inte mer rädda om sina nya och
eventuellt kommande storkunder,då ska
dom fan veta hut!
 
Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0