Och solen skiner idag oxå

Lite synd tycker jag faktiskt om
Prinsen som va tvungen att gå
upp i svinkalla ottan för att jobba
extra en lördag,lite sådär lagom
kul efter redan avslutad jobbvecka.
 
Själv låg jag kvar i varma sängen en
stund,vred och vände och försökte få
ryggjäveln såpass smidig att jag kunde
få ner benen i golvet och stiga upp.
 
Fast,då va ju klockan strax efter 8 förstås,
och då hade Prinsen redan gnetat på
jobbet ett par timmar.
 
Mm,kaffedoft och lite radio,sen va jag
"nästan på banan" idag igen!
 
Snart kommer "Stora" och far in här som
en virvelvind med magen i vädret,måste
slurpa i mej sista egentiden på ett tag,och
förstås ladda bryggarn igen.
 
Solskenskram & lördagsnyp!
 
Vem vet,det kanske blir en repris på dom här idag oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0