Ny i "bloggvärlden"

Hur många nya bloggare tillkommer
varenda dag egentligen?
 
Fråga inte mej,jag har fullt sjå med
mina egna två lixom.
 
Nu brukar det ju iof ganska ofta hamna
en hel del mat och annat smaskigt här
hos mej,men jag vill ändå slå ett slag
för en ny "kak & bak & dessert-bloggare".
 
Bara namnet tycker jag smakar mums.
 
http://tastemycake.blogg.se/
 
Kika in där vetja,kommentera gärna
en nybörjare och glöm för fan inte att
lägga in adressen som "favorit".
 
För visst gillar ni sötsaker precis som jag! :)
 
Bild lånad från just tastemycake.blogg.se  
 
 

Kommentarer
Postat av: Micha

Tack för reklamen!
O att någon iallafall tittar in ;)

2013-03-15 @ 16:41:42
Postat av: Mami svarar:

Micha: Såklart vi ger varann lite extra uppmärksamhet :)
(dvs:länka mina bloggar hos dej oxå =) )
Kram & Lycka till ♥♥♥

2013-03-15 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0