Mätta & glada små föräldrafrukter

Kvällen igår blev kanon på alla sätt.
 
Mamma va pratglad som jag,och
pappa fick vila ryggen i soffan efter
avslutad måltid.
(läs:se på nyheterna & mingla med Prinsen,he,he)
 
Såhär kan man sammanfatta det hela!
 
Mamma va förstås tvungen att fota precis som jag,men pappa
va hungrig och högg in på gösen direkt.
(lilla mamsen som snart fyller 70,det kan man inte tro minsann)
 
Ni kan ju bara ana hur jävla nöjda dom va med den här varmrätten!
 
Efter maten bjöd jag på nåra stjärnbeströdda och chokladdoppade
jordgubbar.Stjärnorna fick symbolisera vad dom verkligen är för mej!♥
(modern & fadern alltså)
 
Till kaffet serverades Tobleronefyllda persikohalvor,vispad grädde
och valnötter,oj,oj,oj så enkelt men ändå så jädra gott!
 
Naturligtvis hade även grädden stjärnglans och smakade därmed extra ljuvligt.
 
Det kan t.o.m Cindy intyga.
5 slick av 5 möjliga!
 
Med dessa fina tulpaner som "gästerna" överlämnade,avslutar jag med:
Tack för en mysig kväll och så kan jag tala om att disken INTE stod kvar
imorse,den tog jag förstås hand om inatt!
Puss på er♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0