Jag och ett av mina tvångssyndrom

Nu kanske det inte är så jävla
allvarligt som det låter precis,
bara nåt som jag MÅSTE hålla 
mej till och inte rucka på.
 
Min tursiffra är numera 2,och
vare sej jag vill eller inte,så
förföljer den mej i det mesta.
 
När jag upptäckte det för flera 
år sen,så är det en omöjlighet
att nonchalera denna sköna
siffra,och det mesta jag dealar
med ska bara ha en 2:a med,
antingen i början,men helst i
slutet.
 
Det känns lixom inte bra annars,
och så mår jag fruktansvärt dåligt
om jag nonchalerar min bästis.
2:an alltså!
 
Jag kunde förstås ha tankat för 222.22,men det här är mer än väl godkänt!
 
Det finns som sagt fler "syndrom",men dom sparar jag lite på!
Ett i taget s.a.s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0