"Hysteria"

Kan inte nån jävla låtskrivare till
nästa år fixa fram en BRA låt för
omväxlingsskull!?
 
Eller,döp hela satans startfältet till
"HYSTERIA" i Mello,och låt det för
fan stanna vid EN deltävling UTAN 
del i nånting!
 
Sex jävla lördagar som det upptagits
dyrbar sändningstid i och med det här
Mellojippolaininen!
 
Ärligt talat så har jag haft bajsmage senaste
1 ½ månaden och mått tjyvtjockt bara av att
se femtisjumiljoner statusuppdateringar på
"facemelloboken"..............
 
Gissa en som ryser av välbehag nurå?
Uj,uj,uj så gött att det är över,åtminstone
fram tills i maj när han den där falsksångar´n
ska representera mitt Sweden!
 
Att jag vet vem som vann är ju inte så konstigt
som sagt,för helt plötsligt gillar typ ALLA den
som får flest poäng,fastän dom tyckte låten va 
skit från början.(källa:FB naturligtvis)
 
Att sen en hel hoper nu (som oxå avskytt) fullkomligen
bara ÄÄÄÄLSKAR Carola och kastar ut superlativen
åt alla håll och kanter,det gör ju knappast att min
tro på dom personerna ökar precis.
Snarare bekräftar dom sej som lögnare än mer!
(eller superhycklare om ni hellre vill det)
 
Men iaf,nog om den där jävla skiten och allt
ståhej runtomkring-här kommer en bild på
gårdagens "Anti-mellodessert"!
Ten points & lite headbang på den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0