Hemliga projekt,arabland & förstås lite mat

Vissa saker skulle jag vilja visa
här,men det finns tyvärr sånt som
inte kan publiceras än av vissa
anledningar.
 
Det finns nämligen personer som 
brukar kika in här allt som oftast,
och då förblir det ju knappast ett
uns kvar av hemligheter ifall jag
lägger upp bilder.
 
Däremot kan jag berätta att just
nu befinner sej min kära vän DLV
i "arabland" på en välbehövlig och
mer än förhoppningsvis underbar
semester med sin lille pöjk(vän).
 
Jag messade henne igårkväll och
skrev typ:
"Ta inte med för tajta och åtsittande
brallor,cameltoe(s) är inget för oss
Nordbor,det har dom nog med dit du ska"!
 
Fan vad jag skulle velat följa med,
för värmens skull alltså-kamelerna
och kaftanaraberna bryr jag mej
inte alls om.
 
Men näerå,här får man snällt hålla
ställningarna på hemmaplan och
vänta på ytterligare ett snöoväder
som tydligen är på ingång.
 
Å andra sidan varken orkar eller
ens tänker jag bry mej om den skiten
isf,jag tänker roa mej inomhus och
låtsas att det redan är sommar!
(simultanförmåga ni vet)
 
Nu är det ju som det är,så när DLV
antagligen sitter på nån fancy liten
restaurant långtbortisandland,så får
en annan vanlig svenne förlika sej
med att det bara är tisdag,och då som
ALLTID fixa matlåda till Prinsen.
 
Det har jag förstås redan gjort,och
det kan jag tala om,han skulle ALDRIG
sälja mej ens för miljoner kameler,SÅ
mycket uppskattar han mitt käk!
 
Det har JAG bestämt!
 
Äkta och som vanligt Majso special stylish med EXTRA ALLT!
 
Det blir fan inte mycket kvar efter stekning,fast vaddå,fettet väger väl upp storleken!
(sorteras under:"ett jävla kladdande för ingenting")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0