Håhåjaja,så va snart den här påsken över

Om jag ska va riktigt jävla superärlig,
så är jag inte vidare förtjust i dessa
högtider faktiskt.
 
Jag går ner på nån slags off-nivå,även
om jag gör nåt nästan hela tiden.
Det är nån slags äckelkänsla i hela kroppen
som bara flyter runt och vägrar ge sej av!
 
Inte för att jag ogillar att träffa släkten och
så,det är det enda positiva i det här fallet.
Fast å andra sidan så träffar jag ju dom
annars oxå,so why påsk lixom.
 
Nä,men helt allvarligt så mår jag inte
bra när det ska slappas för mycket.
Magen blir så överjävligt sladdrig då!
 
Fråga mej inte varför eller hur just den
här känslan kastar sej över mej,eller ens
vartfan den kommer ifrån,den bara gör det.
 
Nåväl,nu är det bara imorron kvar,sen kan
vi återgå till normala dagar igen.
 
HALLELUJA!
 
Jag har iaf graverat lite idag,och förvisso
uträttat vissa andra göromål oxå,så helt
åt helvete bortkastad är inte dagen fullt ut.
 
Det mest glädjande är nog den s.k 
"sommartiden" iaf,för fi satan så gött
DET känns i hela medvetandet och
ännu lite längre.
 
"Sommartiden hej,hej SOMMARTIDEN"! ☼
 
Den här lilla rackar´n och faktiskt nåra fler graveringar
har dagen resulterat i.
 
Vem vill inte ha en "Hello Kitty" ljuslykta?
Eh...inte jag om ni frågar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0