"Grannsamverkan"

Om grannen ringer en en onsdags-
eftermiddag och frågar om hon kan
komma över en stund på kvällen,då
svarar man förstås att det blir görbra.
 
Att man under tiden fixar lite mat är
absolut inget hinder,det går ju nästan
bättre när man har sällskap och kan
ta en onsdagsskål i köket.
 
Så blev det igår,nån timme hit eller
dit i s.k "grannsamverkan",det är sånt
som sätter lite tökant på den nu så
vintriga tillvaron.
 
Hon fick klämma in sej bland alla mina grejer även igår,håll
in lilla magen bara sa jag,så har du fått dagens träning på
köpet oxå.
A win win situation lixom!
 
Igår gick hon INTE under namnet "Tightsbruttan"...
No,no,NO-det va tamme tusan en "Jeansbrutta" 
som kom till mej =)
 
Innan hon gick,fotade jag av glasen hon
beställt av mej.
Rättare sagt så hade jag graverat dom,men
glömt att föreviga.
Den andra sidan kan jag dock inte visa förrän
mottagarna sett dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0