Vilken toppendag jag hade igår

Märkligt det där,när man har bestämt
att det inte ska firas eller kommas med
paket och så.
Sen blir det precis tvärtom och en massa
härliga överraskningar därtill.
 
 
"Stora" & "Mellan" hade gjort två SÅ fina och
SÅ jäkla goda smörgåstårtor som dom kom
och överraskade med.
Kan man bli annat än glad i hjärtat.
 
Dessutom fick jag presentkort på
förmiddags-SPA med frukost och
valfri behandling av dom♥♥♥
 
Mamma och pappa kom oxå med paket,plus
presentkort på restaurang,jomantackar som
bara den,hur jävla glad blev jag inte,och det
tog lixom inte slut där.
 
Helt plötsligt står nämligen finaste U i farstun
med paket & godsaker.
En elvisp fick jag,och lyckan va total över att jag
nu kan skicka min gamla rent åt helvete.
 
Som extra frosting på tårtan kom ytterligare
en gratulant,och det va min Lilla varelse i egen
hög person.
Ännu mera glas och godaste chokladen.
Ajm a very lucky sjusjuåring!
 
Jag bjöd förstås ALLA på kaffe och tårta,inte så galen alls,
inte inuti iaf!
 
Till slut blev det DLV jag och U kvar,så vi hällde
upp och skålade som bara vi kan,och så tjattrade
vi fram till sent.
(Lilleman & U´s lilleman va i bakgrunden)
 
En underbar dag slutade med gravering och
disk framåt 01.30 tiden.
 
Miljoner kramar och supertack till ALLA
som förgyllde min dag,inte minst dom som
personligen kom:
Jessica
Mamma & pappa
Lill & storsis
"Stora","Mellan","Lilleman"
Lill-Nisse & William
Finaste U (och hennes lilleman)
DLV 
och såklart MIN Prins ♥

Älskar er alla!
 
 
Puss & kram från moi!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0