Thank you for the music ♫♪♫

Hoppsan hejsan vad dagarna springer
iväg i lätta skor.
 
Jag hinner ju knappt sitta här vetja.
 
Nu är det ju avslutningstider och även 
en massa bröllop på G.
 
Dock inte mitt eget,NÄERÅ,prinsen har
fortfarande inte fått på knäskydden och
friat minsann.
 
Kanske tur det,för nu hade jag iaf inte
haft tid att styra med mitt eget bröllop.
 
Rättare sagt tur för honom som slipper
gå och få skäll och bannor över utebliven
frågemening.
 
Men iaf,jag håller på med en hel del
graveringsbeställningar,och så fick jag
i uppdrag att fixa nåra smycken oxå.
 
Ett av smyckena va lite speciellt,med
tanke på att jag inte kan löda i aluminium.
 
Ameh vafan,jag testar väl.
Hur lång tid kan det ta lixom?
 
Svar:skitmånga timmar!
 
Så,med facit i hand så blev det här
både första och sista gången ett sånt
smycke lämnar mitt place.
 
Nu får vi ju bara hoppas att det faller
beställaren i smaken,så det inte är totalt
bortkastad tid och energi jag lagt ner.
 
Nu har jag inte tid med er,måste fortsätta
att gravera,har just nu bara 9 glas kvar...
...än sålänge :)
 
Trallala & Hurra,jag lyckades!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0