Semester i skaparlyan,skulle väl inte tro det

Jag har haft på känn att det lixom
fattats nåt som skulle göras,men hur
jag än letat och funderat så har inte
poletten riktigt ramlat ner.
 
Inte förrän igårkväll när det först
ringde och strax efteråt knackade
på ytterdörren.
 
Just det,jag hade ju lixom inte fått
glasen jag ska gravera till "det"
stundande bröllopet.
 
Kanske inte så märkligt då,att jag
inte hittade nåra fastän jag letat.
 
Så här sitter jag och gör om och
förminskar hjärtan,skriver namn
och testar olika varianter för att
det förhoppningsvis ska bli så bra
det bara är möjligt.
 
Om jag börjat på glasen till bröllopet
den 6:e juli än????
 
Skulle väl inte tro det,jag blir fortfarande
lätt bajsnödig bara jag tänker på dom.
Nästan så jag fått nån slags psykisk blockering
eller nåt åt det hållet.
 
Nu får jag fanimej skärpa till mej,annars
blir det ingen semester förrän nästa år,
TIDIGAST!
 
Helvete om det inte blir som jag tänkt,då tycker jag faktiskt lite synd
om brudparet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0