När Wille och jag roade oss på egen hand

Åh så mysigt vi har haft det idag
Wille och jag!
 
Först gick vi en liten promenad och
så hamnade vi hos DLV.
 
Hon bjöd på fika ute i solskenet och
då passade Wille på att sova.
 
Det kan mycket väl ha varit utstuderat från Willes sida att
just då slumra in,jag menar orka ligga och lyssna på
mormor och hennes tjatter med en likasinnad kompis.
 
När kaffet va urdrucket gick vi vidare och mötte upp Willes
mammas kusin som sommarjobbar,hon hade glömt lite grejer
hemma i all iver och då ryckte förstås "moster" ut.
 
Wille fortsatte sova,så det passade ju bra att inhandla
lite kaffe och annat i livsmedelsväg innan det va dax att
gå och träffa hans mor som haft lite egentid själv och
blivit ompysslad.
 
Han var förstås vaken ett tag det "lilla goset",allt för att mormor
skulle hinna ta dom obligatoriska bilderna.
 
Här flinas det inte på beställning precis,bara när mormor
pratar med sin gulligaste röst och lurar mej lite.
 
 
Då kan jag inte hålla mej,så då får hon leendet hon så gärna vill ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0