Me myself and I

Här sitter jag och njuter som
bara den.
 
Alldeles ensam med en mugg 
kaffe och lite gräsklipparbuller
i bakgrunden som enda sällskap.
 
Jag trivs,jag mår bra och det är
fredag till fullo.
 
Darlingen drog på 24-timmarsfiske
och hundarnas rättmätiga ägare
kom och hämtade dom i förmiddags.
 
EN av alla miljoner (nästan iaf) detaljer som darlingen
lastade in i bilen.
Viktigt lixom,att ha med sej en massa olika färger och 
jag vet inte allt.
 
Wille va såklart med,och satt en lång stund hos sin underbara
mormor och så snackade vi lite på hans lilla sätt♥
 
Han är så snabb att bilderna blir suddiga,men moster sa nåt
så himla kul och då är det inte lätt att hänga med i svängarna!
 
Det pratas och gestikuleras hej vilt nu,och händerna,ja dom
har han fullt sjå att hålla reda på!
 
"Snabba dej på att fota nurå".
 
Man blir trött av mormors lantluft och då är det mysigt att
hålla om lilla kaninen.
Vi sa hej då och sen åkte både hundar och ungar iväg.
 
Och nu,nu är jag som sagt alldeles ensam.
ME,MYSELF & I.......

Najsig fredag med tillhörande helg på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0