Julaftonsvecka

Men visst låter det ju jättetokigt,men
faktum är att jag fortfarande väntar
på min "Morsdagspresent" som jag
så gulligt skickade efter åt mej själv.
 
Försändelsen är FÖRSENAD,så stod
det då jag gjorde en id-koll i torsdags.
 
Jamen så jävla typiskt då.
OCH irriterande.
 
Men,den som väntar på paket såhär
i sommartider får på nåt sätt en extra
liten julafton.
För även om jag VET vad som komma
skall,så är det alltid lika spännande när
det väl kommer och man får riva upp
kartong och papper!
 
Jag går lixom inte en meter från min
lilla mobil,bara väntar på att det ska
rassla in ett mess om avisering.
 
Så roligt har jag det nu i början på
juni och årets andra julafton som
kan infalla PRECIS när somhelst!
 
Och så önskar jag mej en lika underbar och varm kväll,exakt¨
som den igår. ☼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0