Jaha,och imorrn vänder det igen

Tro för fan inte att jag är pessimist,
näerå det kan inte va mer tvärtom.
 
Men lik förbannat går det så jävla fort
när solen och värmen äntligen kommer
till oss,och vips går vi mot mörkare
tider...IGEN!
 
Ameh hallå,ska vi behöva ha det på
detta viset HELA tiden,om och om
igen utan slut?
 
Tydligen!
 
Nu ska vi å andra sidan inte prata mer
om det,utan suga ut det mest och bästa
till sista droppen av den här da´n,varför
inte lixom!
 
Jag har glömt köpa ägg till lunchen idag,
eller iof inte,men jag tog alla utom ett till
tårtan jag fick ett infall och bakade igårkväll,
och ett kokt hackat ägg kommer man ju inte
precis långt på precis.
 
Nu måste jag byta kläder och hasta ner till
affären fastän jag trodde jag skulle slippa,
och jag kan ju ge mej fan på att det är lika
knökfullt med riv och slit bland rädisorna
idag som det va igår.
 
Jag får krupp på folk som tror att dom
ska svälta och inte få tag på en liten
ynka matbit bara för att det är helg.
 
Handla hem i början på januari istället,
nuförtiden finns ju det mesta med extra
LÅÅÅNG hållbarhet.
 
Bortsett från färskpotatisen då,men det
är ju en annan historia!
 
"Grodhopp & puss på er" ♥
 
Gräddad,delad och redo att dekoreras imorr´n!
Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0