HLS (härligt,lättsamt,spontant)

Bäst som jag stod där i köket och
polerade lite graveringsglas igår-
eftermiddag,så knackade det på
lilla ytterdörren.
 
Vem stod utanför om inte grannen
aka "Hurtbullen".
 
"Heeej,grattis i efterskott" sa hon och
sträckte fram en påse med fin lapp på.
 
Sen föll det sej som så,att jag bjöd på
ett glas vin (kanske tre) och så satt vi
där på ballen och tjattrade.
 
Helt plötsligt va klockan nästan midnatt,
och inte kändes det att vi suttit där över
SJU timmar.
 
Det är så ibland,när man har riktigt mysigt,
trivs och umgås med finaste vännerna som
kan tänkas finnas.
 
Bara av att se lappen blev jag extra
glad i alla hjärtkamrarna!
 
Hon VET lilla grannen,att jag älskar choklad
i alla former.
Alltså,hur euforisk tror ni inte jag blev!
 
Skål & än en gång SÅ mycket tack för en helt
underbar kväll igår P.
 
HÄRLIGT,LÄTTSAMT & SPONTANT-
precis så som jag älskar´t ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0