Gårdagens försenade firande

Mys på tisdagseftermidda´n hade
jag så det stod härliga till.
 
Jag är iof inte så jävla mycket
kompis med just ordet mys,men
ibland passar det in vare sej jag
gillar´t eller inte.
 
Firade iaf en mycket och väldigt
högt älskad vän som fyllt år,och
med mej hade jag det specialgraverade
glaset till henne.
 
Glad blev hon,för att inte tala om hur lycklig jag blev
över just den glädjen.
 
Här sitter hon min fining och läser kortet som förstås va med i paketet♥
 
Sen bjöds jag på kaffe & pratade gjorde vi
båda med yviga gester och stor inlevels om
det som kallas "livet" ni vet!
 
Min "Tvillingsyster" & "Tvillingsjäl" med det vackraste yttre
och lika vackra insida.
Ett hjärta av GULD har hon.
 
Tack raring för en underbar em,jag har bara en fråga:
"Varför ska tiden gå SÅ fort då vi ses"?
VA,VA,VA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0