Försenat firande

Igår kom hon,"Tightsbruttan" från
snett över streetan.
Jag fick inte ta nån bild på´na,men
faktum är att hon igår kunde titulera
sej "klänningsbruttan".
 
Vi fikade lite på lilla ballen och försökte
snacka ifatt allt vi inte hunnit avhandla,
men som vanligt springer tiden iväg och
hon va tvungen att dra sej hemåt.
 
Jag tackade iaf på mitt allra raraste vis
för den försenade presenten.
Den åkte raka vägen in på kylning,för
fy satan vad det inte är gott med fesljummet
vitt vin.
 
Näe,sånt ska va kallt om man ska kunna
dricka det!
 
Summer edition,så stod det på flaskan.
Okej,då äre väl så,fin va den iaf!
 
Tack raring,jätteglad blev jag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0