Undrens tid är inte förbi...

....typ!
 
Idag har jag faktiskt trotsat mej själv.
 
Inte för att det va jättekul och inte för
att jag egentligen ville,men ibland får
man svälja och göra det bästa av situationen.
 
För andras skull.
 
Att jag inte umgås vidare värst mycket,ofta
eller ens en gnutta med mina Ex p.g.a vissa
mer eller mindre komplicerade omständigheter
kan jag ju säja INTE är en underdrift.
 
Ingen nämnd i ordning eller kapacitet vad
gäller konversationer och dyl.,bäst så.
 
För jag instämmer icke på nåt sätt med
det klämkäcka uttrycket att:
"Det är inte ens fel att två träter"!

Det stämmer faktiskt inte jämt,eller åtminstone
så är det så,vilka det än beträffar,att det oftast
är väldigt ojämnt fördelat.
 
Inte alls fifty fifty.
Och den som hävdar det är fan inte sund.
 
Iallafall,så behövde "Lilleman" lite kosing till
körskolan,och då han inte än fyllt arton och
alltså inte kan spendera sina bankmedel hur
han vill (he,he) utan BÅDA sina vårdnadshavares
medverkan,blev jag då tvungen att närvara.
 
Nu kunde jag ju iof ha tagit egen bil flera mil,
men är man ekonomisk så är man,och då sätter
man sej helt enkelt i baksätet i en av Exens bilar.
 
"Lilleman" övningskörde så bra SÅ BRA och
tog oss både fram och tillbaka säkert och mjukt.
 
Det va i mellanakten jag fick visa prov på
"bit dej i tungan" och "bete dej vuxet vad du än anser"!
 
HA,jag är en mästare i sånt,gick galant....med ett
antal goda karameller med härlig smak i munnen! =)
 
Tro bara inte att det kommer bli en vana...
...där går fanimej gränsen,OCH orken!
 
Bästa "Lilleman" vid ratten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0