Som ringar på sommarvatten

Vet ni,just nu har jag egentligen inte tid
att logga in här och sitta och slöskriva.
 
Det är lite som "ringar på vatten",för i
takt med att jag fått lite graveringsuppdrag
så har det genererat även i diverse textnings-
grejer som folk vi ha skrivet.
 
Så.jävla.kul.
OCH tacksamt roligt faktiskt,för det kan
väl inte betyda annat än att dom som
ber mej anser att jag ändå är ganska
så okej.
 
Eller?
 
Det senaste uppdraget är iaf ett stort 
trähjärta som det ska skrivas namn och
datum på till helgens brudpar.
 
Det roliga är,att jag redan graverat glasen
just till detta brudpar,på beställning av
brudparet självt.
 
Så,nu måste jag fokusera till max,för som
syrran till brudgummen sa då hon va här
med hjärtat:
"Jag vet att det är lite i senaste laget"!
 
Nu är ju inte Majso omöjlig,såvida det inte är
alltför mycket annat inplanerat,så NATURLIGTVIS
gör hon det allra bästa hon nu förmår för att
alla ska bli nöjda och glada!
 
"CHECK"!
 
Kram på er & njut av solen åt mej med tack ☼
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0