Min bakdel går inte av för hackor

Naturligtvis snackar jag INTE om min
gamla hängröv,för även om den i sitt
slag är helt jävla perfekt,så hajjar ni 
nog att den inte läggs ut här i närbild!
 
Nej,jag menar förstås min bakning!
 
Hittade nämligen ett recept förut,så
när textningsuppdraget va klart tog
jag fram mjöl och diverse andra små
ingredienser.
 
Shit vad gott det ska bli med en varm
sockerkringla till kvällskaffet,nästan så
snålvattnet rinner ända ner i shortsen.
 
Ja ni ser ju...helt jävla underbara!
Och dessutom är det finkornigt socker på,jag
avskyr det vanliga äckelknastersockret.
Förvisso är jag inte förtjust i socker alls,men
nöden har ingen lag,det heter väl inte sockerkringlor
för intet lixom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0