Lite nedrigt känns det faktiskt

Det har ju trots allt varit ganska så
härligt väder senaste tiden,solen har
visat sej mer än man kunde ana och
värme har vi oxå haft.
 
Naturligtvis beror det på att Prinsen
i år blev tvungen att ta sen semester,
och naturligtjävlavis ska det enligt
meteorologerna tydligen bli sämre
väder nu när han ÄNTLIGEN har tre
orörda veckor framför sej (oss).
 
Jag vet inte om man ska gråta eller
bara slänga sej på golvet och sparka
benen ur led som en trotsig femåring
nedanför affärens godishylla.
 
Jag vet faktiskt varken ut eller in!
 
Jag menar,planerna va ju att ta sej ut
med båten.
Njuta av sommarsolen som strålar med
full kraft och bränner mot smalbenen
redan tidigt på morgonen.
 
Hoppa iland på nån ö och kanske umgås
lite vuxet,ja,med kaffe och mackor alltså.
 
Verkar ju troligt nu lixom.
 
Regnskydd och gummistövlar,Helly Hansen
och vantar är väl vad som väntar kan jag tro.
 
Det är väl inte så förbannat konstigt,att det
blir så jävla många skilsmässor just under
sommar´n och i semestertider.
 
Tacka fan för att folk tröttnar på varann när
inte ens vädret är med dom i planeringen.
 
Sabla tur mitt i allt elände då,att Prinsen
inte ens friat än.
Och hade han tänkt det under kommande
tre veckor,så måste fanimej vädret bli bra isf!
 
Inte ens mackorna med svampstuvning kunde lätta upp
onsdagskvällen efter att jag sett väderprognosen,och då
är det jäklar så illa!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0