Jag vet vad jag gör i helgen iaf

Nu har jag fått ytterligare ett bröllops-
graveringuppdrag,och den här gången
varken kan eller ska jag skjuta upp det
in absurdum.
 
För det första så MÅSTE dom va klara
senast nästa fredag,och för det andra
så får jag sluta gå omkring som en
skitnödig rävhona med mental förstoppning.
 
Igår fm fick jag glasen.
Igårkväll satt jag igång med förtextning
och mätning och uppmallning.
 
Fan vad det tar sej....so far!
 
Idag ska jag nog se till att jag börjar
förgravera oxå,annars är det nog läge
att beställa tid hos nån terapeut.
 
Synd bara att inte solen skiner,man blir
lixom aningen mer alert då.
 
Fast,jag behöver å andra sidan inte ha
dåligt samvete över att jag sitter med
gamnacke och krökt rygg lutad över
glasen med fullt fokus,så alla sätt är
väl bra utom dom mest värdelösa.
 
Men fatta lixom,jag har ju graverat ett par förlovningsglas
som givaren skulle ge i efterskott.
Och det gick faktiskt riktigt bra...hurra!
 
Finns här oxå:http://majdesajn.blogg.se/2013/july/har-har-det-hant-lite.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0