Jag väntar besök

Inte fan kan man med gott samvete
låta en DLV sitta mol allena en fredags-
kväll i juli.
 
Utan mat och sällskap är det banne mej
inte roligt alls,så jag ringde lilla Blondie
och sa,att runt 19.30 sisådär,då serveras
det grillat på Majsos place.
 
Alltså,jag trodde inte hon skulle sluta
tacka där i andra änden,SÅ lycklig har
jag nog aldrig hört nån bli.
 
Jag kanske överdrev en aaaning,men
hon tackade iaf glatt JA,så snart sitter
hon här med gaffel i ena näven och
förhoppningsvis en kniv i den andra.
 
Har hon tur,så serveras det oxå ett iskallt
glas vitt,bara för hennes skull förstås och
för att det är fredag.
 
Förresten,hon får det faktiskt för att hon
varit så jävla duktig som stått på en ställning
JÄTTEHÖGT upp och målat sitt hus.
UTAN att trilla ner av ren förskräckelse och
grisskär skräck.
 
Fan vad hon kan den där lilla människan,
och framöver ska jag visa en bild på hennes
fina nymålade hus,det är väl det minsta jag
kan göra för att hon får umgås med den helt
otroliga lilla jag.
 
Lyllos henne lixom.....och välkommen strax! ♥
 
Hey baby =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0