Igår va en slappardag om dagen idag vet jag ingenting...än

Förvisso va det inte stekhett och en
stor sol som lyste igår,men det va
skönt iaf så vi tog med en picknickkorg
och drog en repa till havsluften jag &
stora Prinsen.
 
Precis vad vi behövde,lugn,ro och lite god matsäck med härlig utsikt!
 
Prinsen kastade och kastade,för det gillar han skarpt,och nåra
firrar fick han.(som givetvis fick plumsa tbk)
Jag gjorde oxå nåra kast,men eftersom jag tydligen va jävligt
ovan,så satte värken in på momangen och jag tog en extra
mugg kaffe istället.
 
En stunds meditation fick ryggen att värka som fan,ty att sitta
på ett berg gör INTE susen under blusen vid svanskotan typ!
 
Solen tittade fram efter ett tag,så jag greppade som vanligt kameran och
knäppte en hel del bilder.
Den här tyckte jag blev skitfrän,tre surrisar i linje som slåss om käket!
 
Sen fick jag syn på två sländor som satt ihop,sex på söndagseftermidda´n typ.
Det coolaste va iaf att dom bildade ett hjärta där dom satt på strået,sen la jag
mej inte i deras umgänge mera.
 
Fjärilar fanns det oxå gott om,och den här satt stilla så pass många sekunder
att jag hann fota,tur för´n!
 
Det mesta i naturen ser ut som konsverk,och även en simpel ruggboll kan
bli vacker på bild i rätt miljö.
 
Småkryp finns det ju överallt,igår oxå som nagelbling.
Matchade kanske inte SÅ jävla bra,men söt va han.
 
En tappad fjäder blev som ett stilleben där på marken!
 
Man kan inte annat än älska sånt här.
 
Sen sprang jag på ytterligare ett par som idkade sex i naturlig miljö.
Fan som dom håller på överallt!
 
På hemväg lyckades jag även i sista sekund få upp kameran och kunde
fånga mamma rådjur och hennes unge som skuttade över vägen och
in i skogen.
 
Med blixtens hastighet försvann dom in bland träden och vi fortsatte hemåt.
 
En underbar och alldeles förskräckligt avkopplande
söndag som sen fortsatte i samma lugna tempo.
Idag får vi se vad som kan hända,ingenting är iaf
planerat och det kan ju sluta precis hur somhelst!
 
Måndagskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0