Det blev favorit i repris igår

Alltså,igårnatt när tidningsbuden
haft disco nedanför och jag inte
ens kunde slumra in,så va jag aningen
seg resten av da´n typ!
 
Och lite halvirriterad samtidigt som
jag log för mej själv åt kobrahugget
vid brevinkastet.
 
Då iaf när jag inte kunde få ro i sängen,
så kom jag ju på att jag totalt missat en
kär väns pappa.
Han har varit inlagd på sjukan jättelänge
och ÄNTLIGEN fått komma hem igen,så
naturligtvis skulle ju han oxå få lite svamp.
 
En blomma hör väl till va,men eftersom lilla pappan ska vila
och ta det riktigt lugnt nu,så tog jag det säkra för det lite mer
osäkra och gav en sort som inte kräver speciellt mycket omvårdnad.
Han fick en riktig kram och ett "välkommen-hem-igen" och
den lilla spjuvern tryckte tillbaka i kramen,så nog har krafterna
börjat komma åter!
 
När jag kom tillbaka till mitt fick jag ett litet bakryck,
så snabbt som attan drog jag fram grejer och fixade
till en liten deg.
 
Den degen resulterade i dom allra godaste tekakor man
kan tänkas äta,så när jag sen fick besök till eftermiddagsfikat,
bjöd jag på nygräddad macka med sallad,ost,tomat och gurka!
 
Mumsigt som attan!
(och så får darlingen hembakt med sej imorr´n oxå)
 
Kram & kantarellkärlek till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0