Ballen är iaf välbesökt

Jag pratar förstås i balle som i
balkong,ingenting annat.
(om ni nu trodde det)
 
Igår va det blandad kompott på
storlekar här kan man säja,för på
em fick jag först besök av en liten
Wille,och senare på kvällen tittade
även "Tightsbruttan" upp på tisdagshäng.
 
Och varför inte utnyttja min balkong till
fullo lixom,snart blir det ju ändå vinter
och det enda den duger till då,är förvaring.
 
Efter att jag givit Wille lite mat,fick han ligga på filten på
ballegolvet och titta lite.
Mätt & glad gullunge♥
 
Det börjas VÄLDIGT tidigt numera.
Facebook,Instagram & Twitter...mycket att hålla reda på!
 
På tal om Instagram,så berättade "Tightsbruttan" 
att hon oxå hade det,fast nåra bilder har jag
inte tagit sa hon.
Okej,och vad är vitsen då lixom?! ;)

Jag packade sen ner stormlyktan som hon köpt,och framåt
21.30 tiden traskade hon hem till sej med den och tände på.
 
 
Just det,jag fixade ju faktiskt till dom där
svampmackorna jag pratade om,dom med
stuvning.
Himmelskt smakade det,så nu måste jag(vi)
ut i skogen snart igen och fylla på förrådet
ytterligare.
 
MUMSISH!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0