Spontana besök är ju alltid trevligt

Så blev det igår förstår ni.
 
Först kom "Tightsbruttan" på
en faktiskt inbokad fikadejt,
men sen dök oxå DLV upp
och fick en stor mugg kaffe
och drygt en timmes samvaro
med moi!
 
En jävla najs onsdag m.a.o!
 
Och som avslutning på den,då jag
ju som ni vet bakat kaka,tog jag tag
i mej själv en stund oxå.
 
Fixade till lilla barret och stärkte
magmusklerna så gott det gick!
 
Man får ju i det sammanhanget va
glad för det lilla,som flickan sa då
hon hittade en halv fimp på trottoaren!
 
 
Nej,nej,nej gnällde T-bruttan.
Sluta,jag har ju ingenting på mej!
(hon menade förstås smink)
 
Samma visa varenda jävla gång!
 
"Och du,du får INTE lägga up bilden på FB"!
 
Skiter väl i FB sa jag,men du kanske kommer
ihåg att jag har en blogg att sköta,och förresten
så har du inget att säja till om!
Fick inte du kaffe & kaka alldeles nyss,eller?
Le och se glad ut bah!
PUNKT.
Och sen vågade inte hon yttra sej mer efter att jag
spänt mina extremt stränga ögon i henne!
 
DLV som iof inte heller va galasminkad,posade dock UTAN tjafs
eller protester!(that´s my girl) ;)
Kan delvis ha berott på att hon:
1) såg mina svarta ögon strax innan,eller
2) inte ville riskera att bli utan kaffet som
    redan va upphällt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0