Skit men inte pannkaka

Jävla "skitsöndag",iaf till att
börja med.
 
Ibland bara MÅSTE man ta tag
i mindre väldoftande och trevliga
grejer vare sej man vill eller ej!
 
Vartenda jävla vattenlås va igen-
gojsat med skit,förresten,det är skit
i rören i hela kåken om jag ska va ärlig!
 
När jag är riktigt kass i magen luktar det rosenbuske
jämfört med med dom här,och var nu jävligt glada att
jag INTE knäppte en närbild på ALLA andra rör och
förgreningskopplingar som plockades bort!
 
Cindy sket dock i äckellukten och lekte "gömma godis" bland rören!
Tokstolle!
 
Som avslutning på den här "skitdagen" avslutade jag om än inte med
pannkakor,men väl med smördegsbakelser modell lyx!
 
Glass,hemkokt kolasås,hallon,mandelspån och pecannöt gifte sej fint.
Antar att det redan lagt sej som en skyddande fluffvalk runt dom redan
perfekta höfterna!
BUT,who fucking cares en söndag i januari!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0