Jag är ett perfekt skådespelarämne

Ju mer jag "spelar" ickesjuk,ju
bättre tycks det gå faktiskt!
 
Här liggs det fan inte på latsidan,
det liggs iof inte på nån sida.
 
Messade sonen och bjöd honom på käk,han åt med god aptit
och va tvungen att vila efteråt.
Alltid med mobben tätt intill förstås!
 
Det räckte gott och väl så han får matlåda med sej till
praktiken imorr´n!
Mamma är bäst lixom!
 
Eftersom jag inte hann testa bakning i grytan igår,så passade jag
på att knåda ihop en limpa idag.
Spännande!
 
Jeezus så bra det blev!
Enkelt som fan.
 
Faktum är att jag va tvungen att ta en liiiten provslice,har inte ätit bröd
på över 1½ vecka.Om det va därför det smakade gudomligt har jag aningen
svårt att avgöra.
 
För att utnyttja ugnsvärmen,så brynte jag en bit fransyska som fick
ta plats i formen och som nu står och väntar på rätt innertemperatur.
 
Tyckte dock att det tog en jävla tid innan stekpannan blev
het och smöret smälte!
Vilket hade sin naturliga förklaring då jag missat att ta bort platt-
skyddet innan jag ställde på stekpannan!
Lite segt är det visst ändå i hjärnan av allt snor!
 
Vimsigheten kan oxå ha berott på att jag glömt äta idag,så
snabbare än blixten fixade jag en liten men naggande god
och nyttig sallad,toppad med lite paranötter och ringlad olivolja!
 
Efter matintaget fick jag ännu mer energi,så nu står tillklippning av
nästa syprojekt på schemat! =)
 
"Sudda,sudda,sudda,sudda bort min snoriga min"
Trackback
RSS 2.0