"Excuse me,may I take a picture"?

Jag kan för mitt liv inte förstå
hur folk kan ställa sej och råglo
på andra så fort det avviks lite.
(vilket 99% gjorde)
 
Om man gluttar lite i smyg,då
gör det inget tycker jag.
Inte heller att fota bakifrån,fast
det ska väl erkännas,det blir ju
ganska svårt att fånga själva
helheten när man inte ser mer
än en kappa och ett par ben.
 
I ärlighetens namn bör väl tilläggas,att jag hade god lust att fråga om jag
inte kunde få knäppa en bild.(framifrån)
Men eftersom jag skolkade även från Polskalektionerna,så kändes det lite
väl överkursigt!
 
Dom höll varann så fint i handen han & han,eller han som nu var en hon,eller
kanske en hen,vafan vet jag,jag kom lixom inte så nära att jag fick upp handen
innanför klänningen och kunde känna!
 
Skorna va iaf snygga...NOT,storlek 46 och lite lagom 1970-tal sådär!
 
Joråsatte,det är ju alltid kul med lite "exotiska" inslag i lokala affär´n,och inte
bara i fruktdisken när dom introducerar såna där håriga saker från Sydamerikat!
 
Mångfald mina vänner....mångfald!
Lovely!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0