Det är inte alls svårt att slå ihjäl nåra lördagstimmar

Man sätter sej helt enkelt i bilen
och drar iväg ett par mil(enkel resa),
väl framme besöker man en liten
fullproppad hobbyaffär till att börja med!
 
Gott om plats är det ont om,och alla vrår är fullproppade med grejer!
 
Jag sket i att köpa varken bil eller flygplansbyggsatser,däremot fick jag
med mej lite färgburkar som ska användas i airbrushen.
 
Raskt vidare och tog en fika med "Stora" & Lill-Nisse som
varit på liten shoppingrunda och trängts med alla andra
som fått löning!
 
Kunde förstås inte låta bli att fota dom här som låg i ena påsen♥
 
Sen drog vi raka vägen till den dära Mirumgallerian,för Prinsen skulle
prompt köpa snus.
Och vem stod där och stekte hamburgare om inte Sigrid,Sveriges mästerkock
årsmodell 2012 ni vet.
Tänkte först gå fram med kameran och be henne säja: CHEEEEESE HAMBURGER,
men vafan,hon hade ju ingen ost så då blev jag skitlack.
Hur fan kan man kalla sej "mästerkock" om man inte har OST??
Va.Va.VAAA!
Sen avslutade hon med att säja:
"Jag gör ALLTID min egen majonnäs,det blir ju mycket bättre även om det tar lite tid"!
Vem fan hade inte gjort det om man fått betalt för att stå och kladda lixom!
 
Fetglöm att jag köpte hennes kokbok med majonnäsrecept och hamburgare
UTAN ost,oh nej!
Istället köpte vi lokalproducerad strutskorv MED OST,he,he!
Nu snackar vi RIKTIG mat!
 
Med korven i väskan fortsatte vi hem till "Stora" & Lill-Nisse för att
hämta en lampa,Prinsen passade på att sopa lite utanför nån annans dörr!
 
Han är så jävla trendig min Prins,trasiga jeans lite fränt så det fläktar
vid "nödutgången"!
 
Efter att vi väntat och frusit i en minut,så kom dom äntligen och jag kunde
packa ner lampan jag va där för att hämta!
 
Dagens bästa sparade jag iaf till sist.
Kalla mej gärna "MÄSTERFOTOGRAF"!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0