Prisa sonen ajm back on track!

Faktum är att jag hade en svag
aning om vad som kunde orsaka
mitt bloggproblem.
När sen älskade sonen bekräftade
min sena misstanke,fanns det inget
annat än installation av annan web-
läsare som skulle fixas.
 
PRISA min räddare i nöden och som
tack fick han en middag lagad med
riktigt mycket kärlek! ♥
 
Nu har jag emellertid inte tid att sitta
här nån längre tid,men imorr´n är
ordningen återställd på RIKTIGT,och
då jävlar ska jag kanske skriva nåt!
 
Såhär ståtlig & galet full va månen i förrgårkväll,men "pojken",
vartfan sitter han nånstans?
 
Och även idag har solen strålat klar.
Nästan så det pirrar till lite söderöver faktiskt ;)
(passar ju bra en lillördag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0