Och jubilaren blev glad

Det va uppskattat fixeri jag utfört
till "Tightsbruttan" igår.
(tackar man ju för)
 
Glad och nöjd tog hon sin paketpåse
och gick hemåt i kvällningen.
 
Jag hade t.o.m tänt min hemgjorda ljuskrona för hennes skull!
 
Kaktårtans ljus va tänt och väntade på att blåsas ut!
 
Ett djupt andetag och hon klarade det galant!
WOW lixom.
 
Ljuslyktan föll damen i smaken oxå,tur för henne när jag
ändå lagt ner både tid,hjärta och själ i det arbetet.
 
Övriga små presenter ligger kvar i ena paketet
men uppskattade dom med,trots att jag inte fotade ;)
 
"Skål & grattis din lilla skitunge" sa jag och sen fortsatte
vi tjattra om allt möjligt.
 
What happens i my kitchen.......
 
Just det,"Lilleman" va ju uppe på "förfest" och smaskade
i sej lite smörgåstårta igår oxå!
 
Nu ska jag röja lite efter gårdagens partaj,
dvs diska två glas :D
 
 

Kommentarer
Postat av: u

Va gulligt gjort av dej ;)Kram påre

2013-02-13 @ 11:11:13
Postat av: Majso svarar:

U:TACK♥
Ja,vad gör man inte för sina friends ;)
Puss & kram på dej :)♥♥♥

P.s:fika här på fredag??? ;)

2013-02-13 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0