Mellis,inte mello

Jag överlevde kvällen igår.
 
Målade tavla och åt lite mellis
till kvällsfikat.
 
Det är ju fan inte klokt så snygg
han va Jean Pierre.
 
Tror minsann att jag ska sy ett par
blingade kalsonger till Prinsen oxå.
 
Jag menar,blir man inte upphetsad
av en sån uppenbarelse så äre nog
dax att kasta in den s.k sexualdriften
i frysboxen för gott!
 
M.a.o tycker jag mej genast känna
av frostskadorna i Söderköpingsområdet!
 
Nåväl,lördagskvällens höjdpunkt va
iaf Pannacottan,for sure.
 
Idag tänkte jag ringa min kära vän "U"
och kraxa fram nån tulipantrudelutt,hon
fyller nämligen år den lilla raringen.
 
Sen vetifan vad som händer,men det
lär väl märkas antar jag!
 
 
For two of lovers!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0