Med en enkel tulipanbukett och lite annat

Jag sjöng en snabbtrudelutt för
"U" förut,dock inte i telefon utan
personligen minsann.
 
Jag fick naturligtvis kaffe,men sa å det bestämdaste ifrån om 40 sorters
kakor och bullar som U hade för avsikt att plocka fram.
Jag va mer än nöjd med chokladbollen!
 
Jag hade skapat en tavla av nåt slag,och även om den inte
ser så fruktansvärt rolig ut här,så blev den iaf bättre i den
s.k verkligheten,eller live som vi brukar slänga oss med!
 
En liten ljuslykta hade jag oxå hunnit fixa till,med gravering
och sand från självaste Medelhavet!
 
U hade fått en bananskärare.
Kan med all sannolikhet användas på olydiga karlar oxå!
Cut & slice!
 
När jag skulle fara hemåt igen,höll jag på att få med en fripassagerare.
Vänligt men bestämt sa jag ifrån,tror inte alls att det hade funkat så
bra ihop med dogsen här.
 
Tack för idag,nu är du åter äldre än jag "U"! ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gulliga du. Fick så fina saker av dej som alltid. Puss ♥ fina du ♥

2013-02-24 @ 22:14:26
Postat av: Majso svarar:

Darling♥
Känner dock att det va lite väl mesigt,med tanke på hur DU alltid skämmer bort mej!
Jag får helt enkelt kompensera det genom att sprida ut lite gåvor under hela året,OCH bjuda dej på en helkväll med mat & dryck här.Vad tror du om det? ;)
Puss & kram älskade vän♥♥♥

2013-02-24 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0