Skönt med sovmorgon!

Totalt slut i både knoppen och
kroppen hoppade jag i säng igår!
 
Inte för att jag sovit speciellt mycket,
men satan vad jag tror att det behövde
vilas en stund iaf,jag är trött som ett
ålderdomshem.
 
Kan aldrig få i mej frulle,för det växer
lixom i hela munnen och illamåendet
kommer som på beställning då,idag
har jag emellertid gjort ett undantag.
 
Började med en stor mugg kaffe och
en bit av smörgåstårtan.
 
Det va enbart av viss snålhet jag gjorde´t!
 
För när typ ALLA är mer eller mindre
sjuka och inte kan komma på kalas,
så vore det ju förbannat dumt att låta
en bautatårta stå och bli förstörd lixom!
 
Kanske kan ställa mej nere på gatan och
sälja av inplastade bitar,alternativt slänga
efter folk som passerar.
 
Så kan det gå när influensan florerar vilt!
 
Det finns bakverk och annat sliskigt oxå,men det ignorerar jag helt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0