Kakbak & glasgravering

Först måste jag bara säja att jag egentligen
inte gillar titlar som ovan,det blir ju så
förbaskat uppenbart vad man ska skriva om.
 
Jag kunde iof ha skrivit "julgransplundring"
eller "maskeradparty" bara för att,men det
kändes inte rätt.
 
I vilket fall somhelst,så har jag kommit över
ett nytt recept på Brownies som jag tänkte
testa sen,dessvärre har jag slarvat bort min
bästa hjärtform som man smälter choklad i.
 
Sånt känns så jävla trist och meningslöst att
jag nästan får lust att skita i resten,det är ju
hjärtana som är viktigast i det här sammanhanget.
 
Får väl helt sonika komma på nån egen formvariant
och testa mej fram,för formen jag använde igår blev
det lite väl maffiga hjärtan av om man säjer så.
 
När kakorna är klara tänkte jag ge mej på lite
mer glasgravering oxå,snart finns det inte ett
enda slätt glas här hemma som INTE är kladdat på.
 
Behöver en rejäl testuppsättning,så om nån mot
förmodan har vägarna förbi "Ingvars place",hojta
till högt som fan så jag kan få skicka med en liten
beställningslista omgående.
 
Att åka hundra mil för att köpa skitbilliga slit & slängglas
känns lixom inte jättesmart precis!
(kanske lite väl tilltaget men ändå)
 
Ha en fab onsdag på er,och glöm för fan inte
att leta reda på så många hjärtan som möjligt
inför morrondagen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ o.s.v......................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0