Grattis & hurra även idag!

Visst då,idag är det ytterligare
en som firar födelsedag.
 
Ingen mindre än lilla "Tightsbruttan".
 
Men istället för att behöva ta på mej
jacka och skor ikväll för att gå till henne,
tänkte jag göra det enkelt för mej i det
avseendet,så jag bjuder hit henne på
lite firande.
 
Kan väl kanske va skönt för´na,efter att
ha jobbat hela da´n,sätta sej vid uppdukat
kaffebord och bli lite bortskämd.
 
Förresten,hon ska nog få lite starkare
drycker än kaffe,även om min bryggare
förvisso bara gör superstarka grejer!
(blaskigt kaffe är för töntar)
 
Presenter har hon strängeligen sagt
ifrån om,och naturligtvis lyssnar jag
på vad hon säjer.
NOT! =)
 
Spännande,spännande!
 
Som ni förstår kan jag ju inte avslöja ett
endaste litet knyst här,jag vet ju inte om
hon hinner läsa innan hon äntrar mi casa!
 
Grattis lilla snärta,ses ikväll!♥
P.s:det blir INTE nåra nya tights i paketet,så mycket kan jag säja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0