Don´t worry,here comes love

Oj,oj,oj vad jag måste rappa
på idag om jag ska hinna
förbereda allt till helgens
alla matsittningar.
 
Imorr´n kommer dessutom lilla
svärmodern och hon ska stanna
tills på söndag.
 
Iof behöver jag bara visa henne
vart allt finns,så reder hon sej
själv,men då är det ju bra menar
jag,om det finns en massa gott
hemma att välja på.
 
Förresten är det inte bara Prinsen
som fyller i helgen,min ena syster-
dotter har oxå en stor dag,femton
är inget man bara får förbise,så jag
ska gratulera den snärtan oxå.
 
Sen avslutar vi med besök från
kungliga hufvudstaden på söndag,
för då kommer Prinsens ena syrra
med familj på visit över dagen.
 
Gissa om jag antagligen är totalt
slut i disk & matlagningsarmarna
på söndagkväll!
 
Andas in och håll kvar,det blir långa da´r!
 
Chipslove from me to you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0