Det blir som vanligt,var så säkra!

Antar att en hel hoper av svenska
folket kommer sitta i vardagsrumssofforna
ikväll och bah:
 
"Ameh vafan,hur i helvete kan en
så jävla dålig låt komma med"!
 
Jag pratar förstås om Mello.
Det satans spektaklet som
enbart upptar en sabla massa
tv-tid i anspråk,och som i det
stora hela alltid slutar med en
stor suck och:hur fan kunde vi
slösa en lördagskväll på det här!
 
Nu ska jag inte säja att precis hela
programmet/programmen är skit,
mellanakterna är väl det som på
nåt sätt höjer betyget från 0.1 till
cirkus en trea.
 
Eftersom jag nu och för alltid har
min bestämda åsikt om det här,så
skiter jag faktiskt i vem eller vilka
som går vidare eller åker hem igen.
 
Det finns lixom viktigare saker,en
lördagspannacotta t.ex.
 
Dock ej garnerad ännu,men å andra
sidan är inte klockan 20 ännu!
 
"Heja den som inte vinner"
 
Mjölkchokladpannacotta t.o.m!
Om ett tag ska jag lirka fram lite hallon
och annat smaskens och slänga på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0