Det är tanken som räknas bassattnivet

Det är ju märkligt,varenda jävla gång
jag sätter mej här och ska skriva,så
tänker jag att det ska explodera som
ett fyrverkeri och bli lite skojsigt texteri.
 
HA!
(in my ass)
 
Tacka fan för att det typ ALDRIG blir det!
(skyll alltså inte på mej)
 
Vad.är.problemet.lixom!
 
1) Jag är helt enkelt bara så jävla kass!
2) Jag har totalstopp i både skallen & nävarna.
3) JAG.VET.INTE!
 
Ameh för helvete,ni ser ju själva.
Det finns ingen hejd på eländet.
 
Kul va,att mötas av texter om grått väder,
recept som inte ens en räka med DAMP
skulle vilja ingå i,och sist men inte minst,läsa
om mina alldeles utomordentligt perfekta gener!!
(observera att det inte är mitt fel att jag fått dom!)
 
GAH!
BLÄ!
 
Skulle t.o.m kunna drista mej till att skriva kuk!
KUK,KUK,KUK!!!
Bara för att jag KAN & VILL det just nu!
(idag är jag 12 år)
 
Vidare undrar jag vem i helvete som sitter
och hittar på alla konstiga chokladsorter?
 
Jävla dumheter!
 
1) Vem fan bryr sej?
2 )En apa som liknar vem?
3) Varför har dom inte Ola Lindholm & Rickard Olssons nunor som tryck på istället?
 
Helt fel!
Här skulle MITT fejs ha figurerat med chokladen döpt till: "Majso the star"
(gör om gör rätt föffan!)
 
Här borde det väl iaf ha varit BARA bilder på Sean (fuckingtönt) Banan,ELLER?!
 
Copacabanana!!!!(kräks i hans keps!)
 
Och JA,JAAA,jag har mens!
Vare nåt mer ni vill veta?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0