Det är inte jag som är problemet,det är du!

Folk & fä,skit & pannkaka.
 
Det finns så förbannat många som "tror"
dom vet hur allt fungerar,hur allt ska va
och skötas,tas om hand och dealas med.
 
Såna som har mest problem med andra
och inte tar itu med sina egna.
 
Jag hatar´t!
 
Lite rannsakan i egenfrågan hade lixom
inte gjort ont ens i smalbenet på dom,och
inte hade det skadat värst mycket heller.
 
Tyvärr kommer man aldrig åt "dom" på
rätt sätt,"dom" fattar lixom inte att "dom"
själva inte är så fullkomliga som "dom" tror!
 
Just därför måste jag bara säja:
Det ÄR inte jag som är problemet,
det är DU!
 
VAKNA.FÖR.I.HELVETE!
 
Crazy years t.o.m!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0