BORING

Just det,dagens ord är BOOOOORING!
 
Så.in.i.helvete.trist.att.jag.kräks.
 
Om inte morrondagen blir aningen
mer upplyftande,vet jag fan inte VAD
jag tar mej till!
 
Att det dessutom började snöa på em,
gjorde ju allt bara än mer bajsigt om
man uttrycker sej milt.
 
Tror nästan att jag fick en storsläng av
januarideppet från nån okänd galax.
 
Vafan gör man?
Hur genomlider man en
aptrist måndag i början
av februari som är gråare
än hundra nyanser av skit?
 
Googlar trevliga och smaskiga recept?
Skulle knappast tro det va,för när inte
ens lusten ATT baka finns känns det ju
skapligt meningslöst.
 
Rensa i frysen eller storstäda?
Ameh för helvete,man vill väl
inte må ännu SÄMRE!
 
Näerå,jag glodde lite förstrött på dom
flesta Playkanaler som fanns,och sen
blev jag trött på det oxå.
 
Och nu är klockan BARA drygt 18.00!!!!
Återstår väl bara att diska och dra det
äldsta täcket som finns över skallen!
 
Joråsatte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0